perjalanan hidup kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

cahaya mata kami

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Sunday, February 13, 2011

cek teriiingiiinnn sangat-sangat..

cek teringin dan berminat sangat2 nak beli benda alah nie.. dah lama mencari nie.. benda alah ape yer.. alaaaa.. ni ha.. soft book untuk si budak tecikk tue.. tengok Najihah saangat2 berkenan dengan buku2.. so cek pon teringin la nak belikan dia buku mainan yang tidak bahaya bagi seorang bayi.. haritu cek p jugak mencari di kedai baby, ada 1 jer.. dok pikir nak beli ka tak mau beli.. last2 tak jadik beli sebab buku tu dia punya cerita tentang hari krismas dan santa-santa claus tu cek tak mau la.. cek nak buku yang ada cerita teladan atau yang membuka minda macam huruf2 ke nombor2 ke, atau yang ada jenis2 macam jenis burung, jenis serangga.. ha.. tu baru ok untuk seorang budak.. kalau ade yang leh tekan2 keluar muzik lagi bagus.. 

setakat ni, cek masih belum berkemampuan untuk p cari kat kedai yang lain2 lagi.. cek hanya dok belek2 dalam FB je.. ader jumpa tapiii jauhnya nak beli.. dari seberang bah.. bukan sabah, tapi endon dong.. meh kita tengok rupa soft book yang cek teriingiin sangat tue..





haa tu dia.. menarik kan2.. ni cek amik dari fb kedai endon tu la.. teriingiinnya..

okey la, kepada kengkawan cek yang dari blog ke FB ke yang ade juai benda alah nie, sudi2 la promosikan kepada cek.. kalau cek berminat, cek akan beli.. InsyaAllah.. ( ada jugak yang jenis cek x minat, macam dia gabungkan dengan soft toy animal.. dia buat patung gajah tp kat perut dia macam buku leh buka2 tapi cek x berkenan sebab sikit je muka surat dia.. 4 ja.. takut nanti anak cek reti nombor 1 sampai 4 ja.. pastu dia kata yang seterusnya gajah tak celuih perut..haha )

1 comment:

  1. salam..

    ni k.rabihah ex maahad kan??
    hehe baru jumpak blog akk :)
    hehe rasa kalau nk softbook try tgk http://juaimurah.blogspot.com

    banyak softbook tapi kena tggu stok la..tiap hari kena tgk..hehe

    salam ziarah :)

    ReplyDelete