perjalanan hidup kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

cahaya mata kami

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, August 3, 2011

Si budak kidik.. PART III

sambungan part ii..

Najihah tengah menanti saat2 untuk menyambut ulang tahun kelahiran pertama..
mari kita tengok perubahan2 najihah dari umur 7 bulan sehingga 12 bulan..

7 bulan






8 bulan





9 bulan




masa umo 9 bulan ni dia dah mula tumbuh gigi.. tumbuh gigi bawah dulu 2 butung.. ( x dapat nak snap..dia asyik sembunyik ja gigi dia dengan lidah )..

10 bulan



11 bulan



masa 11 bulan ni Najihah dah semakin aktif.. buat ummi tak menang duduk..asyik kena kepung ja.. pastu asyik memanjat ja.. dan sekarang najihah tengah bertatih untuk berjalan.. berdiri dengan sendiri dah lama dah cuma nak membuang langkah tu yang tak berani.. dan sekarang Najihah dah berani sedikit demi sedikit mengatur langkah dua tiga tapak ke depan.. Alhamdulillah.. Najihah ni jenis berdikari bak kata Dadi dia.. sebab terus berdiri dan berjalan tanpa berpaut dan meniti di mana-mana dulu, pastu bila diajar untuk bertatih dengan kita pegang tangan dia, dia tak mau.. kita suruh bertatih dia akan duduk dan merangkak pulakk.. kalau sorang2 dia boleh ja bangun sendiri dan bertatih.. bagus la anak ummi kalau macam ni.. BERDIKARI..

ermm untuk 12 bulan tak dak la gambar lagi..mana sampai lagi la umo dia..hehehe.tinggal seminggu lagi.. nak sambut ulang tahun kelahiran yang pertama.. waaa anak ummi dah besar..rasa macam baru je semalam duk meneran melahirkan najihah ni..ekeke..
okey la sume.. tolong doakan Najihah membesar dengan sihat selalu..amin..

----;-<@

No comments:

Post a Comment