perjalanan hidup kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

cahaya mata kami

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Sunday, May 8, 2011

selamat hari ibu

SELAMAT HARI IBU 

kepada :

1. mak cek --> Rokiah Che Doh

2. mak mertua cek --> Zainab Bt Abdul Rahman 


3. cek sendiri ---> Ummu Nur Aqilah Najihah ( hehe..wish utk diri sendiri..sape lg nak wish.tggu najihah lambat lg nak leh cakap..hoho ( ^_^ ) )



dan semua yang bergelar ibu..

hargailah kehidupan kita sebagai ibu kerana hidup sebagai ibu adalah satu penerokaan kehidupan yang tidak dapat diperolehi daripada sesiapa melainkan anugerah yang diberikan Allah s.w.t kepada insan yang bergelar ibu.. penerokaan seorang insan yang bergerak2 di alam rahim kita sendiri.. pengalaman bersalin hanya kita sendiri merasa.. perkembangan didepan mata kita sendiri .. seorang insan dari saat dia menangis apabila dilahirkan sehingga pandai bertutur kata.. dari saat hanya tidur semata-mata kemudian meniarap, mernyulur, merangkak, bertatih sehinggalah dapat berjalan sempurna..dan pelbagai lagi perkembangan2 yang disaksikan oleh kita sendiri sama ada kita sedar atau tidak..

 benar!! pengalaman yang sangat berharga.. kerana tidak semua wanita dapat menjadi ibu dan merasai pengalaman ini apatah lelaki kerana sememangnya lelaki tidak boleh mengandung dan melahirkan..

Syukur Alhamdulillah Ya Allah kerana memberikanku peluang dan pengalaman menjadi seorang ibu..


wassalam..----;-<@

No comments:

Post a Comment