perjalanan hidup kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

cahaya mata kami

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, January 5, 2011

1.1.11

1.1.11 cantikkan nombor nie..semuanya satu..bukan 1 malaysia na..nombor satu..pasai pa dgn nombor satu ni?..pasai pa dgn tarikh nie? haa...nak tau?? sebabnya..tarikh tu adalah permulaan bg tahun ini iaitu 2011 dan juga tarikh besday saya..
cita bab beday saya nie..ermm x la sambut meriah2 pon..tiup2 lilin lg la tidak..kena tinggal dok sorg2 lagi ada la..dah la tggal sorang pastu kena cuci potato lak tue..huhu,,tp xpa..yg seronoknya saya dapat kek tiramisu dr my husben..dan yg paling best dapat hadiah minyak wangi radiance britney spears dr my hubby juga..ori dah tentu2 mahal harganya..suka sgt dan wangiii..( xleh wat iklan downy la..ohh saya tak pakai minyak wangi...tp wat iklan silky girl..ermm wangiii..) ish2..merapu aku nie..
inilah ulang tahun yg bermakna bg saya..terima kasih abg..i luv u so much..( tahun depan nak lagi best..baglo ka keta ka..hehe)
xde pic kek n myk wangi la..dah snap tp kad reader lak x dak..
buh yg ni la..budak tecik yg bucukkk

2 comments:

  1. salamat hari lahir kak biha.... comel jihah mcm ummi dan abah dia....

    ReplyDelete
  2. hehe..trima kasih..jihah comel mcm abah n umi dia ek..dak la..umi dan abah dia comei sikit..jihah comei byk..heheh

    ReplyDelete